211 800 0071

phone

Καθημερινά 10:00 έως 17:00

Χριστοπούλου Αθηνά – Ειδικός Μουσικοπαιδαγωγός ιδιαίτερα μαθήματα

Χριστοπούλου Αθηνά – Ειδικός Μουσικοπαιδαγωγός

Zoltan Kodaly Pedagogical Institute of Music

Τμήμα Choir Conductor / Kodaly Music Pedagogy

Περιοχή κατοικίας: Καισαριανή

Παραδίδει Ιδιαίτερα Μαθήματα Πιάνου, στις περιοχές: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα-Αμπελόκηποι, Αθήνα-Νέος Κόσμος, Αθήνα-Παγκράτι, Αργυρούπολη, Βύρωνας, Δάφνη, Ελληνικό, Ζωγράφου, Ηλιούπολη, Καισαριανή, Παπάγου, Υμηττός, Χολαργός,

Παραδίδει online μαθήματα: Όχι

Μεταπτυχιακός – Διδακτορικός Τίτλος Σπουδών:

Μουσικοπαιδαγωγός/Ειδικός μουσικοπαιδαγωγός

Εκπαιδευτικός Α'θμιας/Β'θμιας

Παραδίδω μαθήματα (όχι online) σε παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης. Πιάνο, Αρμόνιο, (παράλληλα με την ύλη διδάσκονται και τραγουδάκια από γνωστές μελωδίες ώστε το μάθημα να γίνεται πιο ευχάριστο στα παιδιά), Μουσικοκινητική αγωγή - Προπαιδεία, Δημιουργική απασχόληση.
Επίσης παραδίδω μαθήματα Φωνητικής(τραγούδια με την συνοδεία πιάνου) Μοντέρνο Πιάνο και Αρμόνιο, (Θεωρία, Ασκήσεις Φωνητικής/Σολφέζ) με Παλιό και Σύγχρονο Ελληνικό και Ξένο ρεπερτόριο.

(Δυνατότητα ηχογράφησης φωνής και ενορχήστρωση τραγουδιών σε χώρο Στούντιο Ηχογραφήσεων)

Εφαρμόζεται Μουσικοπαιδαγωγικό Σύστημα
Willems
Orff
Kodaly
Λίγα λόγια
Το Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Kodály δημιουργήθηκε από τον Ούγγρο συνθέτη, εθνομουσικολόγο και μουσικοπαιδαγωγό Zoltán Kodály (1882-1967), ο οποίος χρησιμοποίησε τις εφευρέσεις του John Curwen (1816-1880) που ήταν γνωστές ως “φωνομιμικά σύμβολα”, τις ρυθμικές συλλαβές για τη ρυθμική ανάγνωση που επινόησε ο Joseph Chevé (1804-1864) και τη παιδαγωγική φιλοσοφία του J.H. Pestalozzi (1746-1827). Η παραδοσιακή μουσική της Ουγγαρίας και η επαφή του με τον συνθέτη Béla Bartok (1881-1945) τον οδήγησαν στη δημιουργία ενός μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος, που έδινε βάρος στην εκπαίδευση της φωνής και του αυτιού μέσα από το τραγούδι και τη μουσική ακρόαση.
Το τραγούδι στο σύστημα Kodály θεωρείται μία φυσική ικανότητα, ανάλογη με αυτή της ομιλίας. Ο Kodály αποθάρρυνε τη συνεχή υποστήριξη της φωνής με τη συνοδεία ενός μουσικού οργάνου. Καταλληλότερο μέσο για την καλλιέργεια της αντίληψης της τονικότητας θεωρούσε το δίφωνο τραγούδι “a capella”, με το οποίο τα παιδιά μπορούσαν να συγχρονίζονται τονικά ακούγοντας ο ένας τον άλλον. Στη ρυθμική ανάγνωση και το ρεπερτόριο που μαθαίνει ο μαθητής του συστήματος Kodály περιλαμβάνονται, αρχικά, παραδοσιακά τραγούδια του τόπου διαμονής του και της πατρίδας του, ενώ αργότερα περνάει σε έργα κλασικής μουσικής. Επίσης, η διατονική κλίμακα διδάσκεται, αφού έχει διδαχθεί η πεντατονική- μιας και το πεντατονικό στοιχείο ανήκει στα βασικά χαρακτηριστικά της ουγγρικής μουσικής παράδοσης. Τα πρώτα μουσικά κομμάτια που διδάσκεται ο μαθητής είναι γραμμένα πάνω σε λίγες μόνο νότες και σε μικρά μελωδικά διαστήματα.
Ένα από τα τρία βασικά εργαλεία του συστήματος Kodály είναι η χρήση του “σχετικού sol-fa”, το οποίο βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκμάθηση και καταγραφή της μελωδίας ενώ καλλιεργεί την εσωτερική ακοή και τη μουσική μνήμη. Έχει τις ρίζες του στο “σύστημα των εξαχόρδων” του Guido d’Arezzo (991-1033) και τη “σχετική-δυναμική” σχέση των φθόγγων μεταξύ τους, ενώ βασικός κανόνας είναι η ονομασία της τονικής κάθε μείζονος κλίμακας ως “do” και κάθε ελάσσονος κλίμακας, ως “la”. Δεύτερο εργαλείο στο σύστημα Kodály αποτελούν τα “φωνομιμικά σύμβολα”- σήματα των χεριών, το καθένα από τα οποία αναπαριστά έναν μουσικό φθόγγο. Χρησιμοποιούνται κυρίως στη διδασκαλία των μικρών μαθητών βοηθώντας τους να συνειδητοποιήσουν την κίνηση των φθόγγων και τα διαστήματα που σχηματίζουν μεταξύ τους. Η χρήση ρυθμικών συλλαβών για την απαγγελία του ρυθμού αποτελεί το τρίτο εργαλείο του συστήματος Kodály. Πριν την εκμάθηση των χρονικών αξιών, ο μαθητής διδάσκεται τον ρυθμό με τη χρήση μικρών μουσικών μοτίβων και ρυθμικών σχημάτων, τα οποία είναι συνήθως χτισμένα πάνω σε δύο ή τρεις νότες. Για κάθε ρυθμικό σχήμα και χρονική αξία υπάρχει και μία αντίστοιχη συλλαβική ονομασία, όπως η συλλαβή “ta” για τη χρονική αξία του τετάρτου και οι συλλαβές “ti-tiri” για το ρυθμικό σχήμα “όγδοο- δύο δέκατα έκτα”. Τέλος, κάποιοι γενικοί στόχοι του συστήματος Kodály είναι η ανάπτυξη της έμφυτης μουσικότητας, η γνωριμία του παιδιού με βασικές μουσικές έννοιες, η επαφή με τη μουσική του κληρονομιά, αλλά και με την παγκόσμια μουσική δημιουργία μέσα από τη μελέτη, την εκτέλεση, την ακρόαση και την ανάλυση ποιοτικών μουσικών έργων.
Κύριο μέλημα του Kodály ήταν η μαζικοποίηση της μουσικής εκπαίδευσης. Για αυτό τον σκοπό επεδίωξε τη συγκέντρωση παραδοσιακών ουγγρικών μελωδιών, με τις οποίες θεωρούσε ότι έπρεπε να διαπαιδαγωγηθούν τα παιδιά. Ο ίδιος έχει γράψει μεγάλο αριθμό έργων για παιδική χορωδία, ενώ σήμερα το σύστημα Kodály αποτελεί ουσιαστικά το εθνικό ουγγρικό μουσικό σύστημα.


Διαθεσιμότητα:

Δευτέρα

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Τρίτη

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Τετάρτη

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Πέμπτη

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Παρασκευή

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Σάββατο

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Κυριακή

πρωί
μεσημέρι
απόγευμα

Διδακτική Πείρα στα Ιδιαίτερα Μαθήματα Πιάνου

Προϋπηρεσία από το 2005, στην δημόσια εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια)/Ιδιωτική εκπαίδευση/ωδεία/θεραπευτικά κέντρα/Ιδιαίτερα μαθήματα κλασσικού/μοντέρνου Πιάνου/Αρμονίου, Εκπαιδευτικός ιέκ.

Δραστηριότητα

Καθηγήτρια μουσικής/Μαέστρος παιδικών χορωδιών/Pianist σε πολιτιστικές εκδηλώσεις/Στούντιο ηχογραφήσεων.

Συμμετοχή και συνεργασίες σε μουσικές παραγωγές γνωστών καλλιτεχνών.



Σεμινάρια - Επιμόρφωση:

Μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα

Μουσικοθεραπεία (ΑΠΘ)



Εξειδικεύσεις

Μουσικοθεραπεία Μουσικοκινητική


Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα


Επικοινωνήστε με τον εκπαιδευτικό









Ξένες Γλώσσες

ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών

ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικών

ιδιαίτερα μαθήματα γερμανικών

ιδιαίτερα μαθήματα ιταλικών

ιδιαίτερα μαθήματα ισπανικών

ιδιαίτερα μαθήματα ρωσικών

ιδιαίτερα μαθήματα τουρκικών

ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικών

ιδιαίτερα μαθήματα βουλγαρικών

ιδιαίτερα μαθήματα κινεζικών

ιδιαίτερα μαθήματα ιαπωνικών

Σχολικά

ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών

ιδιαίτερα μαθήματα φυσικής

ιδιαίτερα μαθήματα χημείας

ιδιαίτερα μαθήματα πληροφορικής

ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών

ιδιαίτερα μαθήματα βιολογίας

ιδιαίτερα μαθήματα οικονομικών

ιδιαίτερα μαθήματα κοινωνιολογίας

ιδιαίτερα μαθήματα δημοτικού

Πανελλήνιο Δίκτυο Καθηγητών

Έδρα: Βάκχου 24, Βάρη, Αττική, ΤΚ 16672
Τηλ: 211 800 0071
Ώρες Λειτουργίας: Δευ-Παρ 10:00 έως 17:00
Γραμματεία: info[at]iphestus.com



Για εκπαιδευτικούς

Εγγραφή Εκπαιδευτικού

Πίνακας Διαχείρισης Μαθημάτων

Σεμινάρια

Γραφείο Διασύνδεσης

Ασφαλιστικά προγράμματα

Πληρωμή/Ανανέωση Συνδρομής

Εγγραφή για Φοιτητές